Songfestival Glennis Grace

Social media campagne

Glennis Grace treedt op tijdens het Eurovisie Songfestival. Hét moment dat de hele wereld toekijkt en naar haar social mediakanalen kan kijken. 

Idee

Het Songfestival is een prachtig moment om het Songfestivalpubliek te bereiken. Dé kans voor internationaal publiek. 

Short video content word steeds groter: Tiktok, Instagram Reels en YouTube Shorts. We creëren korte video’s rondom het thema Songfestival.

Campagne

Glennis Grace zingt een stukje van Arcade, dé hit van Songfestivalwinnaar Duncan Laurence, en een stukje van haar eigen songfestivalnummer uit 2005 ‘An impossible dream’. In twee andere shorts beantwoordt Glennis veelgestelde vragen én maakt ze haar outfit bekend. 

Resultaat

Aantal bereikte mensen op Instagram

0 +

Aantal bereikte mensen op Facebook

0 +

Waar er normaal gemiddeld 40.000 mensen kijken naar een IGTV video, keken er nu gemiddeld 220.000 mensen naar deze short video content via Instagram Reels. Ook de gemiddelde interactie en haar volgers stegen door deze content.

Meerdere posts van deze week hoorde bij de best scorende posts ooit van de social media kanalen van Glennis Grace.

Laten we samenwerken!

Of eerst vrijblijvend ontdekken wat ik misschien voor je kan betekenen. 

Stuur een bericht
Stuur een bericht!